مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-05ورزشي

 دختر مازندرانی قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور شد


راحیل ژرف از استان مازندران با پیروزی بر همه حریفان خود قهرمان تور تنیس روی میز نونهالان دختر کشور به میزبانی کرمانشاه شد.

- طاهره جعفری وفا نائب رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های تنیس روی میز نونهالان(رده سنی 8 و 9 سال) دختر کشور به میزبانی کرمانشاه، اظهارکرد: این رقابت ها که از 14 بهمن با حضور 39 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در مرحله گروهی این رقابت ها 39 ورزشکار شرکت کننده در قالب 13 گروه سه نفره با هم رقابت داشتند که در پایان از هر گروه دو نفر به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

نائب رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: با پایان مرحله حذفی چهار ورزشکار به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله راحیل ژرف از مازندران با غلبه بر مرجان کبودی از کرمانشاه و آدرینا خیام از تهران با شکست النا ناظری از کرمانشاه به فینال رقابت ها رفتند.

وی اضافه کرد: در دیدار فینال هم راحیل ژرف با نتیجه سه بر یک آدرینا خیام از تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

جعفری وفا تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، راحیل ژرف از مازندران قهرمان شد، آدرینا خیام از تهران در جایگاه دوم ایستاد و سکوی سوم مشترک رقابت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 دختر مازندرانی قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور شد

 دختر مازندرانی قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور شد